Sunday, November 14, 2010

こんしゅうのしゅうまつ

こんしゅうのしゅうまつにたくさんおんがくをききました。On Thursday, Kanye West's new album, "My Beautiful Dark Twisted Fantasy" was leaked.  Also, J. Cole's "Friday Night Lights" mixtape was released.

Friday Night Lights をすきです。でも、My Beautiful Dark Twisted Fantasy があまりよくありません。
きにようびにともだちとへやでゆっくりました。たくさんテレビをみました。NBAとえいがをみました。そして、ゲームをしました。
どようびにともだちとフットバルゲームにいきました。たのしいでした。それから、がくしょくでばんごはんをたべました。そして、テレビでフットバルをみました。じゅういちじごろともだちとパーティにいきました。

2 comments:

  1. ソングさんのしゅうまつは とてもたのしかったです。 パーティは どこに ありましたか。 よかったパーティですか。 ソングさんは たくさん おんがくを ききました! がくしょくに なにを たべましたか。 きのう、 Harry Potterのばんごはんに いきましたか。 Okay when you said amariyokuarimasen, that meant it was not bad right? That was moderately confusing to my untrained mind, but I think I got it... This was my first time commenting on your blog. ソングさんのブログは おもしろいです。

    ReplyDelete