Sunday, September 26, 2010

せんしゅうのしゅまつ

せんしゅうのきんようびにともだちとりょうでえいがをみました。Get Him to the Greek をみました。そして、ともだちのパテーにいきました。
どようびにともだちとtailgateをしました。Bratwursts とhotdogsをたべました。そのあとフットバールゲームにいきました。そして、Granite City でばんごはんをたべました。

2 comments:

  1. Get Him to the Greekは いいえいがですか? (was it a good movie?)

    ReplyDelete
  2. Hi, this is more of a reply to your post on my blog which I just noticed now. Battle Royaleは すごいです, even though there is way more to it than just fighting. The fighting is cool though. Gory, but cool.

    ReplyDelete